Frontliner – незалежне репортерське інтерактивне медіа про військовий конфлікт та гібридну війну РФ проти України
(Копія опису проєкту з сайту СПІЛЬНОКОШТУ: https://biggggidea.com/project/donbas-frontliner/# )
ГОЛОВНЕ
Збираємо кошти на незалежне репортерське інтерактивне медіа про військовий конфлікт та гібридну війну РФ проти України. Репортери проєкту будуть постійно фізично присутні на лінії фронту.
ВІДЕО:
ІСТОРІЯ
Російсько-українська війна триває сьомий рік. Але на сьогодні так складається, що українці все менше отримують у сучасній інтерактивній формі актуальну інформацію та глибокі репортажі з фронту та прифронтової зони.
Майже ніякої інформації не отримує про перебіг військового конфлікту світова англомовна аудиторія.
Чому так і у чому ж проблема?
Проблема у тому, що на лінії фронту фізично майже немає репортерів. Якщо вони є, то працюють неінтерактивно або шаблонно для аудиторій ТБ. Сьогодні аудиторії ТБ та соцмереж майже не перетинаються.
Вважаю, якщо українське громадянське суспільство спромоглося своїм волонтерським підйомом зупинити воєнну машину Російської Федерації, то воно в змозі призупинити й її інформаційну навалу. Маю за плечима величезний польовий досвід репортерської роботи. Є першим стримером Євромайдану, фільмував та стримив більшість подій Революції Гідності, у тому числі трагічні дні 18-го,19-го, 20 лютого 2014 року. Висвітлював події під час анексії Криму. Від початку російської агресії і дотепер висвітлюю російсько-українську війну на Сході України.
На сьогодні я бачу гостру необхідність створення інноваційного інтерактивного медіа про російсько-українську війну – Frontliner. Медіа, яке подаватиме вам актуальну інформацію у сучасній інтерактивній формі з дотриманням високих журналістських стандартів.
ЧОМУ ВАЖЛИВО СТВОРИТИ ЦЕ МЕДІА?
«Хто обізнаний, той озброєний»
Через репортерів проєкту ви отримаєте актуальну, цікаву та достовірну інформацію про ситуацію на фронті та біля нього.
- Отримаєте її інтерактивно (про це далі).
- Отримаєте її у коротких формах – фото, відео, текст.
- Отримаєте її у детальних формах – змістовні текстові лонгріди з фотографіями та відео.
- Отримаєте її у відеоопитуваннях, які покажуть зрізи соціальних настроїв у регіонах.
- Отримаєте її через зручні для вас соцмережі – Facebook, Instagram, Telegram, Twitter, YouTube, сайти.
- Отримаєте її у легкій подачі, але з дотриманням журналістських стандартів.
- Війну;
- Військових;
- Цивільних;
- Соціальні настрої регіонів;
- Проблеми і варіанти їх вирішення;
- Позитиви.
Ця інформація буде цікавою та цінною для усіх небайдужих громадян, активістів, волонтерів, чиновників, військових.
Donbas Frontliner матиме і англомовні канали, які покажуть широкій світовій аудиторії, іноземним ЗМІ та представникам іноземних інституцій актуальну та правдиву інформацію з зони військового конфлікту на сході України.
Ще одне важливе завдання проєкту – показати соціальні настрої та життя в наближених до Донбасу, потенційно вибухонебезпечних регіонах – Миколаївська, Херсонська, Запорізька, Дніпропетровська, Харківська області. Це такі собі «terra incognita» для українських ЗМІ. Що там? Які там настрої? Чого чекати завтра? І якщо є проблеми, то як на них можна вплинути?
Через інформування ми зможемо не лише показувати, а й впливати на сам перебіг подій у критичних точках інформаційного та фізичного конфлікту з Російською Федерацією на сході України.
«Заговори, щоб я тебе побачив»
Інтерактивність – це одна з ключових інновацій медіа.
Замість традиційного для репортерів підходу «випадок-новина-спільне обговорення» ми будемо використовувати й відмінний підхід «питання до спільноти-реальність (проблема)-спільне дослідження-спільне обговорення».
Наші репортери завжди онлайн (якщо це дозволяє безпекова складова!). Завжди на зв’язку через Facebook та Instagram. Ми анонсуватимемо свої поїздки та теми. Таким чином ви завжди зможете запитати через репортера, тобто ви говоритимете з людиною, а не з брендом. Ви зможете уточнити. Ви зможете порадити та підказати. Ви зможете повідомити про проблему. Ви зможете реально допомогти людям, про яких ми розповідатимемо.
Разом з нами ви зможете впливати на ситуацію!
Сторінка та репортери проєкту стануть реально працюючим діалоговим майданчиком між Донбасом та рештою України, між владою та місцевими мешканцями.
«І один у полі воїн, але перемога – це завжди досягнення команди»
Ми розуміємо, що наш початковий ресурс наразі буде досить обмежений. Тому проєкт буде активно анонсувати свої поїздки і для ЗМІ. Ми підсвічуватимемо теми та проблеми, які потім зможуть глибше розробляти телеканали та великі медійні онлайн-портали, які мають для цього достатній ресурс.
Frontliner буде активно допомагати іноземним та українським репортерам на лінії фронту. Допомагати з доступом, допомагати з контактами, допомагати з темами (зацікавлених прошу писати особисто). Усе задля максимального висвітлення у світових та українських ЗМІ російсько-української війни як на фізичному, так і на інформаційному рівні.
«Якщо хочеш миру — тримай порох сухим»
Frontliner буде активно допомагати боротися з російськими фейками та інформаційними наративами. У випадку загострення військового конфлікту ми маємо бути готові та присутні. За потреби, команда буде показувати ситуацію та загрозами по всій території України.
ВИТРАТИ.СТАРТ
Потрібно дійсно багато.
Витрати на самі відрядження:
- паливо (багато);
- житло та харчування;
- оплата водію;
- гонорари репортерам;
- зв’язок та інтернет.
Техніка:
- захист (бронежилети, шоломи, аксесуари);
- сучасний фото-, відеокомплект репортера (фотокамера, оптика, аксесуари);
- потужний ноутбук з ліцензійним софтом для роботи з мультимедіа в польових умовах;
- ноутбук другого репортера;
- дві action камери;
- сумісні смартфони, які добре знімають фото та відео;
- транспорт (оренда чи оренда машини з водієм);
- антена супутникового інтернету на випадок масштабування бойових дій (в перспективі);
- Hi-zoom камера (в перспективі);
Програмна частина:
- ліцензійний софт для монтажу;
- web-сайт (хостинг).
Проєкт Frontliner підтриманий краудфандинговим грантом Міжнародного фонду «Відродження». Що це значить? У разі, якщо ви допоможете, і ми зберемо зазначену вище суму, фонд її подвоїть.
Після запуску проєкту та налагодження усіх робочих процесів у польових умовах, ми передбачаємо масштабування.
МАСШТАБУВАННЯ
Старт:
- мобільна група — два журналісти, які роблять усе, та водій (бажано).
Середня перспектива (три місяці після запуску):
- мобільна група;
- додається людина для монтажу відео, сайту та дистрибуції.
Дальня перспектива (пів року/рік після запуску):
- дві мобільні групи: одна – на Донбасі, інша – у регіони України;
- людина для монтажу та графіки;
- людина на сайті та дистрибуції;
- людина на соцмережах.
Проєкт передбачає і волонтерство, і спробу вийти на часткову рентабельність після запуску. Це складно в умовах сучасного медіаринку. Але шанси є.
Будемо вдячні за поширення інформації про нас!
Дякуємо Вам за участь у проєкті!
Копія опису проєкту з сайту СПІЛЬНОКОШТУ: https://biggggidea.com/project/donbas-frontliner/#